Výraznou proměnou prošla už před časem titulní strana časopisu, na jejíž vykreslení vydavatelství využívá umělou inteligenci, za úpravy detailů a kreativní návrhy odpovídají Lenka Petroni a Klára Opltová s šéfredaktorem Janem Štollem. Výraznou změnou prošel nyní i vnitřek časopisu. „S redesignem časopisu jsem velmi spokojená. V časopisu Týden vidíme velký potenciál, a proto nám dává smysl jej rozvíjet. Zvažujeme i myšlenku rozšíření o speciální vydání se zaměřením na byznys,“ uvedla generální ředitelka Andrea Geyer.
„Takto razantní proměnou prošel časopis někdy v roce 2011, dopátrat jsme to museli u nejstarších grafiků vydavatelství. Layout byl velmi kvalitní, ale bylo na čase si přiznat, že už je třeba jej přizpůsobit dnešní době. Věřím, že se čtenářům bude dobře číst,“ uvedl šéfredaktor časopisu Jan Štoll. Přechod na novou podobu časopisu provázelo několik grafických návrhů, včetně tisku kontrolní makety. Autorkou layoutu je Klára Opltová. „Nechtěli jsme jít cestou úplně nového designu, který by zahodil původní zažitou identitu. Font proto zůstal původní, měnila jsem proporce obrazového materiálu, styl zlomu a přidala jsem nové grafické prvky tak, aby tvořily moderněji působící celek,“ uvedla Klára Opltová.
Novinkou ve vydavatelství je také převzetí webu TÝDEN.cz Davidem Garkischem, který má za sebou 31 let zkušeností ve zpravodajství v Českém rozhlasu, Lidových novinách či v televizi Nova. „Nejlepším receptem pro web Týdne je podle mne mix zpravodajských událostí a zajímavostí, prostě to, co lidi baví číst,“ uvedl David Garkisch.
Do portfolia vydavatelství EMPRESA MEDIA patří kromě časopisu TÝDEN také tituly Sedmička, Instinkt a magazín INTERVIEW.
28.03.2025