Časopisy Sedmička a Exkluziv ovládly prosincový trh

Praha 25. 02. 2016 – Časopisy Exkluziv a Sedmička, které patří do portfolia vydavatelství EMPRESA MEDIA, ovládly prosincový trh. Podle údajů auditorské společnosti ABC ČR, jež se zabývá ověřováním nákladu tisku, patřily oba magazíny v průběhu posledního měsíce loňského roku k nejprodávanějším společenským titulům.

Časopis Exkluziv, který každých 14 dní přináší čtenářům nejnovější informace ze světa slavných a úspěšných osobností, předčil po roce na trhu s průměrným prodaným nákladem 22 101 výtisků i časopis Story, jenž je na českém trhu již 20 let. „Úspěch Exkluzivu, který byl v prosinci nejprodávanějším časopisem ve svém segmentu, mě samozřejmě těší a potvrzuje kvalitní práci celé redakce,“ říká Daniel Köppl, výkonný ředitel vydavatelství Empresa Media.

Sedmička  Exkluziv

Stejného úspěchu dosáhl i společenský magazín Sedmička. Ten se, i přes masivní televizní kampaň a snížení prodejní ceny časopisu Rytmus života, stal v prosinci loňského roku taktéž nejprodávanějším titulem v segmentu společenských týdeníků. Podle údajů auditorské společnosti ABC ČR činily prodeje časopisu Sedmička 143 942 výtisků.

  1. Sedmička                    143 942
  2. Rytmus života             138 642
  3. Nedělní Blesk             136 553

„Z úspěchu časopisu Sedmička máme obrovskou radost. Snažíme se našim čtenářům naslouchat a je evidentní, že naše úsilí o neustále zatraktivnění obsahu přináší ovoce, “ doplňuje Miroslav Graclík, šéfredaktor časopisu Sedmička. 

29.02.2016